Prázdninové filmy

Nedávno jsem měla možnost vidět film Postradatelní 2. Je to výsledek toho, když se herci jako Arnold Schwarzenegger, Sylvester Stallone, Chuck Norris a Bruce Willis dají dohromady a natočí film s narážkami na své předchozí filmy.

Vtipných scének je tam poměrně hodně. Obzvlášť, když si uvědomíte, o čem ten film je. Mně to nedá, prostě se musím podělit o pár hlášek, které tam padly. Ovšem přepis toho co jsem viděla není to samé jako vidět celý film na vlastní oči. Tohle vás má jenom navnadit, aby jste se na toto dílo podívali.

Scéna, kde týmu hlavních hrdinů dojde při přestřelce munice, ale najednou jejich soupeře někdo postřílí. Ten střelec je Chuck Norris, se kterým vede Stallone dialog:

Barney (Sylvester Stallone): Slyšel jsem taky, že tě pokousala kobra královská.
Booker (Chuck Norris): Ano, ale po pěti dnech mučivé bolesti ta kobra umřela.

Závěrečná přestřelka na letišti. Účastní se jí všichni výše zmiňovaní herci (kromě Stallona, který se řeže jinde s hlavním záporákem). Tady píšu jenom jména herců, protože si nemůžu vzpomenout na jména postav.

Schwarzenegger: Jsem na suchu. Vrátím se.
Willis: Ty už ses vrátil mockrát. Teď je řada na mě.
Schwarzenegger: Jipíjájej. (To jipíjájel často používal Willis ve Smrtonostných pastech)

Schwarzenegger střílí a střílí a najednou se vedle něj objeví Chuck Norris. Arnold se na něj podívá a pak praví:
Kdo přijde teď, Rambo?
Pak pokračuje ve střelbě.

Schwarzenegger se kryje při střelbě. Najednou se objeví Bruce Willis ve autě Smart City Coupé.
Willis: Nastup si!
Schwarzenegger: utrhne dveře, sedá si a parví: Moje bota je větší než tohle auto.
Willis: ukopne svoje dveře a řve: Střílej na něco!

No, to je dostatek hlášek, aby vás to navnadilo. Podívejte se na ten film, když vidíte ty scény, je to ještě mnohem lepší, než jenom číst tyhle úryvky :3


Pro jistotu přidávám: Autorská práva patří společnostem, které film natočily.

0 komentářů: